donderdag 8 januari 2015

Traktatie haken

Ja ik weet het... Verklaar me maar voor gek. Het leek mee te vallen, totdat ik er 10 gehaakt had. En ik moest er toen nog 22! Mijn oudste zoon is zondag 9 jaar geworden en woensdag mocht hij uitdelen. Ik zag dit patroon op fb voorbij komen en dacht dat doe ik wel even. De klas bestaat uit 32 leerlingen en 3 juffen! Wat een werk en wat viel het tegen. Ik ben zo blij dat ze af zijn! 





Als jullie het gezicht van mijn zoontje hadden gezien woensdagochtend dan hadden jullie allemaal begrepen waarom ik dit deed. Onbetaalbaar. Wat was hij blij en de kinderen uit zijn klas ook! Het is een boekenlegger en deze zit met dubbelzijdig tape geplakt op een pringles chipsbusje. Ik kreeg woensdagmiddag foto's en apps van ouders dat zij het leuk vonden en hun kinderen helemaal. Daar doe je het voor :-)



17 opmerkingen:

  1. Wouw jij hebt hard gewerkt, maar ik snap wel wat je bedoeld.
    Fijn dat je zoon en de kinderen en zelfs de ouders het zo leuk vonden.
    Ik zit niet meer in de kleine kinderen dus moet je me even helpen:-)
    Hoe heet het figuurtje eigenlijk?
    Een voorbeeld van de boekenlegger tussen een boek zou ook leuk zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anita, dit is Mike wazowski van monsters & co. Ik zal er nog een foto bijdoen als ie tussen het boek zit. Groetjes

      Verwijderen
  2. Misschien een gekkenwerkje, maar 0 ... zo ... hartverwarmend als je kinderen ziet glimlachen. Daar doe je het inderdaad voor.
    In elk geval, knap gedaan hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad wauw....ze zijn super gelukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een werk, maar wat ziet het er gaaf uit! Je zoon vindt je vast een SUPERMAMA, en terecht! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee wat een werk, maar ze zijn wel erg leuk. Je zoon zal trots op je zijn. Enne...gefeliciteerd!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie traktatie! Ik kan me voorstellen dat de kinderen (en ouders) daar blij mee waren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een groot werk wel voor een traktatie, maar voor de reactie van je zoon en de rest van de klas doe je het toch gewoon, dat maakt het de moeite waard! Ook ik maakte ooit allemaal gehaakte beestjes voor de eerste kleuterklas, een heel werk, maar door de reacties van iedereen, dus toch de moeite waard. Jij bent vanaf nu zeker een supermama!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje een gekke mama kan nooit kwaad! ;-)
    Ze zien er wel ongelooflijk cool uit!!!
    Hip hip hoera, Sem!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk blog! om te lezen, bedankt voor het delen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow wat super gaaf! Kwam je blog tegen toen ik op zoek was naar iedeeen voor een monster traktatie voor mijn zoon. Deze zijn echt geweldig! Zou het zelf ook graag maken. Vraag me af of je het patroon zou willen/kunnen delen met mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waar kan ik het patroon vinden van mike voor mijn neefje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw waar kan ik dit patroon vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou ook heel graag het patroon willen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou als het patroon te vinden is heel graag.want dit is echt supergaaf. Echt heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen